Case study

STRATEGIA SEO BRANŻA KOLPORTAż MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Wspinaj się dzięki seo! Rozwiązania SEO szyte na miarę.

WYZWANIE

Budowa biznesu opartego głównie na ruchu organicznym

Biznes z branży kolportażu materiałów reklamowych. 

Zobacz jakie wyzwania 

What We Do

Oczekiwania klienta

Główne założenia projektowe
Nowa marka na rynku kolportażu ulotek, która ma szansę
konkurować z największymi firmami ogólnopolskimi.
Wejście do top 10 na frazy: kolportaż/kolportaż ulotek

Strona

Budowa przemyślanej strony internetowej spełniającej założenia seo.

SEO

Wzrost ilości zapytań z ruchu organicznego

Stabilne efekty

Podstawowe kryterium to stabilne efekty. SEO nastawione na długotrwały rozwój.

Strategia

Na start wywiad z klientem – dowiadujemy się jakie są mocne strony oferty oraz poznajmy wstępny plan rozwoju

od storny biznesowej.

 

Analiza konkurencji została przeprowadzona przez freelancera seo w oparciu o dane przez wykorzystywanych przez nas narzędzi seo/

sem.Analiza opierała się o konkurentów z wieloletnim doświadczeniem jak i o nowe biznesy powstające w trakcie.

Stworzyliśmy stronę internetową architektonicznie nasze rozwiązanie nastawione na pozyskiwaniu ruchu typowo z

seo. Frazy zostały wybrane na podstawie najlepiej konwertujących zapytań z Google Ads. Mając pełen pakiet

danych zaproponowaliśmy stworzenie wewnętrznego działu copy na potrzeby projektu. Dział został przez nas

przeszkolony oraz poinstruowany jak wykonywać i wdrażać naszą strategię contentową. Wiedzieliśmy że fraza

główna o którą walczymy jest frazą dość konkurencyjną. Pierwszy content Hack polegał na bardzo precyzyjnym

obłożeniu zapytań lokalnych maksymalnie zoptymalizowanym kontentem. Content ten został umieszczony na

zoptymalizowanych podstronach. Gdy ten etap został zakończony skupiliśmy się na rozwoju dedykowanego

zaplecza lokalnego. Zaplecze powstało na stronach satelitarnych, które również zbudowaliśmy od zera. Linkowanie

wewnętrzne odbyło się w modelu z satelit do strony głównej brocool.eu. Zarówno strona brocool jak i strony

zapleczowe były linkowane ze źródeł wysokiej jakości. Każda ze stron internetowych w zastosowanej strategii

miała za zadanie sprzedać produkt. Były to zaplecza wysokiej jakości z contentem dla użytkownika jak i pod

roboty.Kolejna faza to rozwój contentu pod względem widoczności na frazy niszowe oraz zależne. Cała strategia

została rozplanowana na 2 lata +.

pexels-photo-303040.jpeg
Rezultaty kampanii seo
Wejście do top 10 ponad 370 fraz
Znaczne zwiększenie ilości zdobywanych leadów B2B
Zwiększenie ruchu ponad 500%
Artur Kurczewski
SEO
Gotowy na szybką wspinaczkę? Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Phone / Fax

790 556 756

Email

ak@arturkurczewki.pl