SEO dla branży medycznej i lekarzy

SEO DLA BRANŻY Medycznej i lekarzy

Szybkie i skuteczne działania lokalne dzięki seo.

SEO dla lokalnego biznesu

Skuteczne SEO dla Medycyny i lekarzy

 

Działalność w sektorze prywatnych usług i placówek medycznych ma bardzo specyficzny wymiar. Dlatego wszelkie działania marketingowe dla branży medycznej muszą być świadczone z dużym wyczuciem i znajomością realiów. Jako freelancer SEO oferuję kompleksowy marketing usług medycznych, który pomoże połączyć placówkę z pacjentami.

Kompleksowa oferta dla placówek medycznych

 

Każda placówka medyczna, klinika, gabinet stomatologiczny czy apteka musi w dzisiejszych czasach liczyć się z prowadzeniem działań marketingowych. Potencjalni pacjenci, będący odbiorcami określonych świadczeń zdrowotnych, mają bowiem do wyboru wiele konkurencyjnych podmiotów. Dbanie o jakość praktyki zawodowej nie wystarczy więc, aby trafili oni właśnie do Twojej placówki medycznej. Odpowiedni marketing dla branży medycznej jest jednak w stanie temu zaradzić. Na przemyślany marketing medyczny składają się m.in. strony internetowe, media społecznościowe czy marketing szeptany. W mojej ofercie największą rolę odgrywa jednak pozycjonowanie lokalne, które pozwala zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania. To jedno z najskuteczniejszych działań marketingowych w przypadku tego typu biznesów i sposób na wzbudzenie zainteresowania potencjalnych pacjentów Twoimi usługami.

What We Do

Co takiego atrakcyjnego jest w marketingu medycznym? Poznaj zalety seo dla lekarzy

Profesjonalny marketing medyczny to sposób na wzbudzenie zaufania wśród pacjentów i dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby osób. Współcześnie większość ludzi nim zdecyduje się na jakiś produkt lub usługę, najpierw odwiedza stronę internetową lub social media z nimi związane. Marketing medyczny odpowiada na potrzeby takiego researchu przeprowadzanego przez pacjentów. Jeśli skorzystasz więc z mojej oferty promocji usług medycznych, możesz liczyć na wiele wymiernych korzyści. Oto niektóre z nich:

 

  • Zdobycie nowych pacjentów
  • Zbudowanie trwałej relacji z obecnymi stałymi pacjentami
  • Poprawa sytuacji finansowej
  • Budowa pozytywnego wizerunku Twojej placówki
  • Poszanowanie obowiązującego porządku prawnego

Skuteczne seo

Pozycjonowanie wizytówek oraz seo w wynikach orgacznych

Pozycje w górę

Raportowanie w cyklu stałym

Większe przychody

Zwiększ przychody dzięki seo lokalnemu

Marketing usług medycznych/lekarskich a ramy prawne

 

 

 

Warto pamiętać, że marketing medyczny to bardzo specyficzna gałąź marketingu internetowego. Branża usług medycznych podlega bowiem ścisłym regulacjom prawnym i w zakresie marketingu medycznego nie wszystko jest dozwolone. Ustawa o działalności leczniczej jasno mówi, że strony internetowe w przypadku lekarzy, klinik, gabinetów lekarskich czy innych podobnych usług mogą informować o rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych, ale nie może to mieć cech reklamy. Co to oznacza w praktyce? Medyczna strona internetowa może zawierać podstawowe informacje o usługach, np. godziny przyjęć, jednak nie powinna zawierać żadnych zachęt, obietnic, czy języka potocznego. Warto więc powierzyć promocję usług medycznych w ręce doświadczonego pozycjonera, który da gwarancję poszanowania przepisów dotyczących działalności leczniczej.

medyczny-baner-z-ikonami_1325-1526

Specjalista SEO w branży medycznej

Współpraca ze specjalistą od marketingu medycznego to najlepsza decyzja, jaką możesz podjąć dla Twojego biznesu. Pozwoli Ci to w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje nowoczesny sprzęt czy wykwalifikowany personel. Marketing medyczny oparty o SEO, czyli inaczej mówiąc pozycjonowanie, to jeden z najtańszych, a zarazem najskuteczniejszych sposobów docierania do nowych klientów. Promocja usług medycznych zwykle w dużej mierze opiera się na pozycjonowaniu lokalnym, które pozwala pacjentom odkryć wartościowe kliniki w pobliżu ich miejsce zamieszkania. Szukając informacji, trafią więc właśnie na Twoją stronę WWW lub social media. Stąd już tylko krok do budowy imponującej bazy stałych pacjentów.


spotkanie-zespolu-lekarzy-medycyny-i-analiza_34200-351
wyksztalcenie-medyczne-z-plaskim-ikony-i-symbole_120542-339

Zdobądź zaufanie nowych pacjentów

 

 

 

 

Promocja zdrowia i zdrowego stylu życia to dziś wyzwanie, z jakim mierzymy się wszyscy. Marketing medyczny łączy to z promowaniem wartościowych podmiotów prowadzących działalność leczniczą. Pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych, obecność na mapach Google czy w końcu dobra widoczność w wynikach wyszukiwania to gwarancja, że dotrzesz ze swoimi usługami do poszukujących ich pacjentów. Spośród różnych branż rynek usług medycznych jest szczególnie specyficzny, jednak dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu jestem w stanie spełnić potrzeby klientów w marketingu medycznym. Skontaktuj się ze mną już dziś i daj się znaleźć wszystkim potencjalnym pacjentom!

 

SEO dla branży medycznej tylko z pozoru wygląda tak, jak każde inne SEO. Pozycjonowanie stron gabinetów lekarskich wymaga dużego wyczucia i sprawnego poruszania się po technikach marketingowych. Jego najważniejszym aspektem będzie budowanie wiarygodności podmiotu, a zarazem wzbudzanie zaufania u pacjentów. Strategia ta może przynieść tyle samo korzyści, co klasyczna reklama. W jaki sposób osiągniemy ten cel? W swojej pracy działam m.in. poprzez:

 

  • Dobór odpowiednich fraz kluczowych

  • Poprawę szybkości wczytywania strony

  • Zapełnienie strony zoptymalizowanymi treściami

  • Założenie i optymalizację Wizytówki Google 

 

SEO dla gabinetów lekarskich i klinik może być przeprowadzone z głową, zgodnie z prawem i z nastawieniem na osiąganie wyników. Przekonaj się sam!

SEO dla lekarzy - sprawdź ofertę

Pozycjonowanie gabinetów - lokalne i ogólnopolskie

 

 

 

 

To wybór, przed którym staje wiele firm, nie tylko tych działających w branży medycznej. SEO lokalne czy nastawione na odbiorców z całego kraju? Nie wątpię, że chciałbyś poznać odpowiedź na to pytanie, a jednak jedyna właściwa brzmi… to zależy. Określenie “branża medyczna” kryje pod sobą wiele różnych podmiotów. Należą do niej małe gabinety lekarskie i stomatologiczne, duże kliniki, centra medycyny estetycznej, a także apteki stacjonarne i internetowe. W zależności od charakteru działalności będziemy więc wspólnie dobierać najskuteczniejszą strategię SEO! W większości przypadków dla placówek działających stacjonarnie polecam skupić się na pozycjonowaniu lokalnym. Niektóre sieci klinik, apteki internetowe lub serwisy oferujące teleporady będą wymagały nakierowania działań na pacjentów z całego kraju. Najważniejsze jednak jest to, że w każdym przypadku mogę pomóc Ci dotrzeć do nowych pacjentów.

Być może zastanawiasz się, po co Ci właściwie pozycjonowanie strony gabinetu lekarskiego. Może nawet myślisz, że wystarczy stworzenie ładnej strony lub zgłoszenie się do przypadkowej agencji marketingowej. Nie polecam tej drogi, ponieważ jako lekarz lub właściciel kliniki nie jesteś zwyczajnym klientem. Branża medyczna ma specyficzny charakter, a dozwolone formy reklamy są określone w przepisach prawnych. Dlatego właśnie konieczna jest współpraca ze specjalistą od pozycjonowania medycznego, który wie, że droga do sukcesu prowadzi przez implementowanie systemów bezpieczeństwa typu certyfikat SSL, a nie przez zachwalanie “najlepszej kliniki w mieście”. 

 

Dlatego przez lata wypracowałem następujący schemat działania

 

  1. Omówienie potrzeb i oczekiwań klienta

  2. Opracowanie strategii i przedstawienie jej klientowi

  3. Wdrożenie zmian

  4. Monitorowanie i raportowanie wyników 

 

SEO dla lekarzy, gabinetów i klinik - jak robić to dobrze?

spotkanie-zespolu-lekarzy-medycyny-i-analiza_34200-351

Pozycjonowanie dla lekarzy - strategie dla branży medycznej - co działa?

 

 

 

 

 

Praca dla klinik, aptek i gabinetów nie jest łatwa. Na szczęście pozycjonerzy specjalizujący się w branży medycznej wiedzą, jak skutecznie podnieść wyniki placówek. W przypadku tej dziedziny trzeba umiejętnie i rozważnie korzystać z dostępnych narzędzi. SEO techniczne musi współgrać z copywritingiem, a pomocniczo warto korzystać z takich narzędzi jak Google Moja Firma. Wizytówka pozwala nie tylko zlokalizować placówkę, ale też poznać jej godziny otwarcia. Ciekawym elementem strategii jest też prowadzenie bloga eksperckiego, który zarazem umacnia potencjał SEO, jak i pomaga wzbudzić większe zaufanie w oczach pacjentów. Pozycjonowanie stron z usługami medycznymi można prowadzić za pomocą wielu strategii i narzędzi. Ważne, aby dobrać odpowiednie dla potrzeb konkretnego klienta, a to już zadanie dla specjalisty z zakresu SEO.

 

 

 

Nie ma znaczenia, czy prowadzisz mały gabinet lekarski, klinikę medycyny estetycznej czy aptekę internetową. Dla wszystkich klientów z branży medycznej dobiorę rozwiązania, które sprawiają, że telefon do rejestracji zaczyna dzwonić częściej. Potrafię wydobyć na światło dzienne potencjał Twojego zespołu i w kreatywny, dogłębnie przemyślany sposób uwydatnić Wasze najlepsze cechy. Na SEO dla lekarzy patrzę nieszablonowo i wciąż się doszkalam, aby spełnić oczekiwania każdego klienta. Otwórz się na nowe oblicze marketingu dla placówek medycznych i sprawdź, ile możesz w ten sposób zyskać.

 

Czas na skuteczne SEO dla branży medycznej

Zdobądź zaufanie nowych pacjentów

 

 

 

 

 

 

Promocja zdrowia i zdrowego stylu życia to dziś wyzwanie, z jakim mierzymy się wszyscy. Marketing medyczny łączy to z promowaniem wartościowych podmiotów prowadzących działalność leczniczą. Pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych, obecność na mapach Google czy w końcu dobra widoczność w wynikach wyszukiwania to gwarancja, że dotrzesz ze swoimi usługami do poszukujących ich pacjentów. Spośród różnych branż rynek usług medycznych jest szczególnie specyficzny, jednak dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu jestem w stanie spełnić potrzeby klientów w marketingu medycznym. Skontaktuj się ze mną już dziś i daj się znaleźć wszystkim potencjalnym pacjentom!

Bądź wysoko w wynikach wyszukiwania, zdobądź nowych klientów. Wspinaj się dzięki SEO!